hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| ۹۷۵ روستای استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

گلستان| ۹۷۵ روستای استان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: اکنون بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان گلستان از ارتباط برخوردار هستند و ۹۷۵ روستای استان گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.

غلامعلی شهمرادی اظهار داشت: زندگی انسان‌ها وابسته به فناوری اطلاعات است و مردم امروز با استفاده از فناوری اطلاعات بیشتر امورات خود را پیش می‌برند.

او افزود: تلفن و ارتباطات در زندگی مردم نقش‌آفرین است و امروزه بیشتر خدمات دستگاه‌های اجرایی به‌صورت الکترونی به مردم استان ارائه می‌شود و همه این زیرساخت‌ها توسط شرکت مخابرات مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: در استان گلستان توسعه‌های خوبی در بخش‌های مخابراتی داشته‌ایم و 740 هزار پورت تلفن و 620 هزار مشترک تلفن ثابت در استان وجود دارد.

شهمرادی گفت: هم‌اکنون باوجوداینکه برخی از روستاهای استان در نقاط صعب‌العبور قرار دارند، اکنون همه روستاهای استان دارای ارتباط هستند و این خدمات برای همه مشترکان مهیا شده است.

او اظهار کرد: اکنون بیش از 90 درصد روستاهای استان گلستان از ارتباط برخوردار هستند و 975 روستای استان گلستان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان افزود: 997 روستای استان گلستان دارای ارتباط خانگی هستند و خوشبختانه در انتخابات گذشته، در 99.5 درصد از روستاهای استان امکان برگزاری انتخابات الکترونیک وجود داشت. شهمرادی اظهار داشت: اکنون بیش از 1100 تکنولوژی 3G و 4G در استان مهیا شده و در راستای ارتقاء کیفیت شبکه هم اقدامات خوبی در استان انجام‌شده است. او افزود: اجرای طرح نسیم وفاداری را نیز برای نخستین بار در کشور و استان آغاز کردیم و برای همه افرادی که درخواست خدماتی از مخابرات را دارند فردی را برای پیگیری ارائه این خدمات انتخاب و معرفی کردیم. مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان گفت: همه مشکلات فنی شبکه و ارائه سرویس‌ها در کارگروه‌های تخصصی رصد و رفع خواهد شد و همه خطوطی که ناپایدار است را شناسایی کردیم و به دنبال نوسازی و بازسازی مسیر هستیم که این کار آغازشده است. او اظهار کرد: کیفیت مخابرات از دیگر سرویس‌ها بالاتر است و 58 درصد سهم اینترنت مشترکان در استان سهم مخابرات بوده و هرروز سرویس‌دهی خدمات در حال بهتر شدن است. شهمرادی گفت: استان گلستان جزو استان‌های پیشرو در مصرف اینترنت است و میزان مصرف اینترنت از متوسط کشوری بالاتر است. او اظهار کرد: با اینکه 50 درصد جمعیت استان روستایی است، استفاده از اینترنت در استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است و امروز از 60 هزار مشترک اینترنت پرسرعت استان، از 60 نفر تجلیل شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد